Vi ses i vår prästköpsvägen, vi ses ivår.

skrivet den: 2015-01-14 klockan: 21:00:38 3 It's already Wednesday Kommentarer (2)
Om vi ska säga såhär
Det där med att komma på någonting att skriva går sådär.
Har gått tillbaka lite i tiden här och då verkar orden bara ha sprutat ur mig.

Det blir liksom inte jätte spännande läsning när jag berättar att jag har jobbat.
Men det har jag, i mars har jag jobbat på Stadium i fem år.
Senast idag tänkte jag på hur mycket som ändrats på de åren. 
Det är väldigt många som försvunnit på vägen och den härliga stämningen vi hade då har dämpats ner me dem.
Men oftast så är det fortfarande den bästa arbetsplatsen jag kan tänka mig

Ne det där med jobb skulle jag ju försöka undvika men känner jag mig själv så kommer det att återkomma.

Den här veckan har jag åkt en längre väg till jobbet då väglaget är katastrof på prästköpsvägen där jag brukar åka. 
Men, nu i eftermiddags tänkte jag att så illa kan de inte vara. 
Men jag hade fel.  Kör man i 40 på 70 väg där man vanligtvis kör i 100, och inte blir omkörd så är det extremdåligt väglag. 

I morgon ska jag och Emma på coreboll och jag är så uppspelt att jag knappt kan sitta stilla.
Så nu måste jag försöka lugna ner mig så jag kan sova inatt 

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag ser fram emot det!
En annan får la skämmas i vanlig ordning för sina stela rörelser, men nånstans måste man ju börja, haha :D

Svar: haha du brukar ju vara mycket bättre än mig. Förra gången lyckades du ju iaf stå på knä på bollen. jag är lika rädd om framtänderna som vanligt!
Matilda

2015-01-14 @ 21:24:11
Postat av: Emma

Jag är lite nervös faktiskt! Haha!

Svar: haha det är jag också. Känner mig pirrig ")
Matilda

2015-01-15 @ 08:43:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0