47 more to go

skrivet den: 2008-08-20 klockan: 19:00:39 Random Kommentarer (0)
Augustifesten är igång
Skolan börjar i morgon
och jag ligger inne och slöar
men, vad ska jag annars göra
inte direkt lust att gå på Rix FM festivalen
nee, jag trivs här i min säng
riktigt skönt faktiskt

hoppas på att mamma kommer hem snart
jag är hungrig och ska vänta på henne innan jag äter
korv idag, jag har fått nånting för korv med bröd
det är någonting jag går omkring och är sugen på
förut kunde jag knappt äta det, och nu som sagt
så skulle jag kunna leva på det
mums

nee. ska äta salta pinnar eller nått nu
så jag fortfarande är lite hungrig när mamma kommer hem

vad gör ni idag då?
hänt någonting speciellt?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0