klädhög, försvinn

skrivet den: 2008-08-04 klockan: 15:08:25 Random Kommentarer (0)
Regnet öser ner och här sitter jag
helt ensam hemma och har städat garderoben
känns skönt, tills jag vänder på mig och möts av det berg jag kastat ut
ska snart ge mig in på att vika ihop alla dessa plagg
ska bara slut skaka i kroppen först
har sånn lust att möblera om
bara för att se om det skulle fungera med en 160 säng här inne
men jag klarar det inte ensam
är för dålig på sladdar, för svag i armarna och för sällskapssjuk
istället, när jag har fått ordning på klädhögen, ska jag sätta mig i soffan
och sätta igång en film och mysa, med en kopp te tror jag bestämt
hade mormor varit hemma skulle jag bett henne hjälpa mig att sy inte lite byxor
hon är en riktigt stjärna min mormor

Nee, nu ska jag sluta att skjuta upp det här
attackera kläder är det som händer nu
ha en bra dag allesammans.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0