stackars, stackars

skrivet den: 2008-08-07 klockan: 15:15:55 Random Kommentarer (0)
Det här inlägget tillägnar jag min käraste vän X
och all skit denna underbara människa för med sig

Det är inte vi som är falska, det är du
Det är inte vi som är dumma i huvudet, det är du
Det är inte vi som beter oss som idioter, det är du
Det är inte vi som får dig att dampa, det är du
all skit som du tycker vi ger dig, kommer egentligen från dig själv
från dig och ditt stora ego, dina stora tankar om dig själv
vore du inte så fruktansvärt egenkär skulle du inse vilken katastrof du är
jag är ledsen att behöva säga det, men du är riktigt sorglig
Hoppas du en dag vaknar upp och inser hur du lever
inser vad du gör för människor
alla kan inte tycka om dig. och jag förstår verkligen varför
det jag inte förstår är, hur fan kan du få folk att stanna
det är inte många som gör det, men vad har du fått dom att tro.
Ta inte åt er om ni inte känner att ni förtjänar det
ni som känner den här människan vet vem jag talar om
så jag behöver inte nämna några namn







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0