te,popcorn och grey's

skrivet den: 2008-08-04 klockan: 23:20:10 Random Kommentarer (1)
Idag har varit en riktigt seg dag
började med att rensa garderoben
som jag berättade i tidigare inlägg
känner mig rätt så nöjd med det nu

efter det har jag bara slappat sönder
druckigt MASSA te, ätit MASSA popcorn och kollat på MASSA Grey's anatomy
men vad mer kan man göra när regner står som spön i backen
och man lika gärna kan ta med sig schampoot ut?

i morgon åker jag i allafall in till stan
strosar runt där inne till Murren slutar
blir väll att sova där inne
och död åt mig om jag glömmer nässpray
karln är nämligen döende i förkylning
så glömmer jag det kan jag lika gärna stanna uppe

ska se om han är tillgänglig nu
efter en jävla massa timmars spelande
kan hoppas på att han har lite tid till övers till sin riktiga,mänskliga,existerande flickvän
vad tror ni?







Kommentarer
Postat av: cammie

ja vi borde det !! :)

2008-08-05 @ 00:27:17
URL: http://silverkiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0