weekEND

skrivet den: 2008-08-02 klockan: 11:31:31 Random Kommentarer (0)
Sista dagen på Trend
känns rätt skönt
eller, väldigt skönt faktiskt
kommer väll troligtvis få hoppa in lite då och då
och det har jag blandade känslor för faktiskt
skulle nog hellre ha ett extra jobb inne i stan
där är det mer rörelse och man slipper jobba ensam
det är värst här
jag har ingen att prata med och ingen att fråga om hjälp
men, I'm learning the hard way
alltså, jag lär mig själv
funkar säkert det också

när jag har slutat hoppar jag på 1 bussen till stan
hoppas jag, får se till att stänga lite tidigare
sen hem till Martin och dumpa lite grejer
och vidare ner mot stan,stan
affärer, rea, pengar
fan, kan det bli bättre?

Vad gör alla andra idag?






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0