you send me to my grave

skrivet den: 2008-08-10 klockan: 20:05:50 Random Kommentarer (1)
sådär ja
nu ska jag försöka mig på ett riktigt fint inlägg
tror inte det kommer gå så bra.
mitt humör ber mig att lägga mig under täcket, jätte länge

Jag har i allafall ett gosigt täcke
en ny gosig säng
och hela för mig själv

mitt humör känns inte på topp just nu faktiskt
det är väldigt synd, kanske är den delen av månaden
men tycker mitt humör växlar för mycket

ska ner på stan i morgon med Martin
sen får jag väll åka hem igen
känns väldigt isolerat faktiskt
känns liksom som om allt tar avstånd till mig

Har fruktansvärd lust att uppdatera höstgarderoben nu
känns som det är dags när man tittar ut och möts av en vattenvägg
skulle vara mysigt med lite stickade tröjor och mössor nu

Så, nu har jag ingen ork för det här med
ska lägga mig och deppa och titta på weeds.
hoppas på en tidig sänggång ikväll









Kommentarer
Postat av: Johanna och Stina

Nämen hej, har du hittat ut i cybervärlden igen! Hallå du kan ju fixa bloggar ser jag, hjälp mej!! Din hmm.. vad heter det, svägerska?! Kram kram

2008-08-11 @ 11:27:29
URL: http://minisdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0