Alla Älskar Malin Tyni

skrivet den: 2008-12-10 klockan: 10:51:38 Random Kommentarer (5)
Jag blir riktigt trött på den här skolan
Eller främst på allas våran kära Malin Tyni.

1. Jag behöver fixa min dator som är helt skev
Men hon kan inte förmå sig att kolla när datakillarna kommer hit (dom sitter på andra skolan annars).
så jag va inne i lärarrummet och pratade med lärarna där som sa att dom kunde ringa osv.
Och Malin kunde inte ens göra så mycket som att framföra hur domen blev efter rasten, utan tyckte att Oscar kunde komma och berätta för mig själv. som att han inte har annat för sig

2. Sen har vi även scenariot som vi sitter i just nu.
Att alla som kunde redovisa våra arbeten, har gjort det.
Och att vi som inte har någonting kvar i något annat ämne, ändå måste sitta kvar tills vi slutar
hon kan helt enkelt inte låta oss gå tidigare, även om vi inte har någonting att jobba med

Jag blir galen, så här kan det väl inte vara
speciellt inte att ha en mentor som inte bryr sig för fem öre

Kommentarer
Postat av: stockholmsjenna

fy fablan va snygg header! härligt med lite julkänsla tycker jag.

2008-12-10 @ 11:38:37
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/
Postat av: Jennie

vilken julig header du hade. härligt! =)

2008-12-10 @ 16:48:17
URL: http://ladyjenny.blogg.se/
Postat av: Daniella

Blir Galen på Malin , Så jäkla bitchig ! Vad man än säger allt som ploppar ur hennes mun är spydigt ! Usch ....men snart slipper vi henne ! ;D

2008-12-11 @ 17:10:29
URL: http://evadaniella.blogg.se/
Postat av: Antonn

Malin Tyni klappklapp klapp klapp klapp

2008-12-12 @ 09:47:16
Postat av: s

Malin Tyni är den bästa läraren på JB. Du måste bara lära dig hur hon funkar!

2009-09-27 @ 19:52:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0