borta bra, men hemma är väll alltid skönast?

skrivet den: 2008-12-26 klockan: 19:27:41 Random Kommentarer (0)
Då var man hemma igen då. Eller, närmre bestämt igår, vid halv ett satte jag min fot i mitt eget hem igen. otroligt skön känsla. För hur mycket man än trivs när man är utomlands, hur mycket man än upplever och hur lycklig man än är, så känns lugnet övet att vara hemma, alltid speciellt.

idag på förmiddagen har vi varit hos min farmor och firat jul (så kan det gå), Med julbord och julklappar. Embla blev helt överöst av presenter, men det bästa var nog att slänga pappret, snyggt och prydligt, i papperskassen, så det inte blev stökigt.

Nu ligger jag hemma i mitt nystädade rum, med tända ljus och mår allmänt dåligt. snurrig i huvudet, illamående och fruktansvärt skakig. Ska sätta på en film, eller bara tvn, (så man får lite surr) och sen bara ligga, helt stilla. hoppas verkligen att jag inte har åkt på någonting, för sjuk, det är inget trevligt att vara...



Jag har ingen som helst ork att slänga in massa bilder just nu
här kommer en tjuvkik, har vi haft det bra, tror ni?
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0