Låt mig sova och må bra!

skrivet den: 2008-12-31 klockan: 00:45:01 Random Kommentarer (2)
Ska försöka få till ett inlägg då.
mår fruktansvärt illa, har jag gjort ett bra tag nu.. riktigt jobbigt faktiskt
undrar hur det ska gå i morgon när man ska på nyårsfest och allt.
hoppas att man inte måste åka hem och lägga sig vid tolvslaget
hoppas även på en lyckad kväll i morgon. *hoppas hoppas*

Nu ska jag sova/somna till en film eller nått
jag får se
ont i huvudet har jag fått också
FAN, kan jag inte bara få må jätte bra nån gång!


Kommentarer
Postat av: Anonym

inlägg.:D jag och min jeeedrans blogg. USCH. går ju inte ens slänga upp ett inlägg. =/ bläää pusspådiggumman'

2008-12-31 @ 01:17:27
URL: http://elinmaria0.blogg.se/
Postat av: Fani

haha läs inlägget om nyår så hajar du xD hoppas du och martin hade det bra i egyptien! :) kram

2009-01-03 @ 00:15:14
URL: http://glikia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0