á la naturell

skrivet den: 2008-07-28 klockan: 16:08:52 Random Kommentarer (1)
Idag kom det in två tjejer i butiken
en av dom hade en gul tubtopp och var á la naturell under
man såg alltså nipplesen.

jag känner igen mig
inte för att jag kör utan Bh
och inte heller för att man ser mina nipples
men, vafan.
min axelbandslösa BH åker alltid ner
och får det att se ut som att jag har mammatuttar till knäna
så nu vill jag ha en tubtopps BH
finns att köpa för billig peng på Cubus

mamma, läs det här och ta med mig till Cubus i eftermiddag






Kommentarer
Postat av: Charlene

Hm har axelbands lösa för bara 98 kr jätte bra ! (:



Jo folket är väldigt klängiga och på, vilket inte var det roligast. Men sen är det ett mysigt land på ett annat sätt också. Så det är bra val ändå ! (:

2008-07-28 @ 17:11:23
URL: http://chaallaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0