confession

skrivet den: 2008-07-31 klockan: 16:26:01 . Kommentarer (1)
Martin,
Läs det här
och inse att jag älskar dig
du är allt jag har
jag vill inte förlora dig
jag vill verkligen inte det
tänker göra allt som står i min makt för att behålla dig
släpp inte taget om mig
jag ber dig.
du är den enda människan jag behöver
vi har gått igenom många skratt
och nästan lika många tårar
jag älskar dig föralltid
lämnar du mig här
kommer jag fortsätta älska dig
det är så här det ska vara
Martin och Matilda
och vi klarar allt

visst gör vi?











Kommentarer
Postat av: Charlene



Förstår det :P

Men hur ska ni få skolmat då x)?

haha får svälta :P

2008-07-31 @ 17:31:26
URL: http://chaallaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0