Harry Potter och dödsrelikerna

skrivet den: 2008-07-23 klockan: 15:19:29 Random Kommentarer (1)
Har precis läst klart den sista Harry Potter boken
Så mycket folk är det i affären idag, så man kan ta sig ro att läsa
känns som ett bra jobb för vissa, jag skulle vilja ha lite mer rörelse
kanske en medarbetare också? så man har någon att prata med

Tillbaka till boken.
jag tänker inte fälla några kommentarer som avslöjar någonting
jag tycker böckerna är fantastiska,
nu känns det lite tomt, att allt faktiskt är över
att man inte kan längta tills nästa bok kommer
men stackars J.K Rowling, om hon skulle få fortsätta så här föralltid
hon måste känna sig riktigt stolt som har fått fram en sån succé.

Och eftersom slumpen förföljer mig
så var en av de nyligen inlagda bilderna på bilddagboken en bild på Daniel Radcliffe, han fyller tydligen 19 idag.
Grattis till honom





Kommentarer
Postat av: Therese Marie `

ehm... jag sa ju nyss de..

2008-07-23 @ 18:50:12
URL: http://ainariel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0