It's always sunny when I'm working

skrivet den: 2008-07-24 klockan: 20:14:29 Random Kommentarer (2)
I morgon är sista heldagen på trend, fy sjutton vad skönt
slog in mitt första snygga paket idag
det var liksom så man kände sig stolt när man stoppade ner det i påsen
den känslan har inte funnits förr,
Sofia och jag var ena riktigt idioter vad gäller paketinslagning när vi var små
och för min del höll det verkligen i sig.

Nu ligger jag hemma i min efterlängtade säng,
har druckit en god kopp cappucino med marabouchoklad
yummie.
kollar på mina sista avsnitt av Veronica Mars och ska fortsätta med filmen "ps, jag älskar dig" efter det
just nu känns det verkligen som att ögonen håller på att falla ihop.
jobbigt det är att vara så här trött
men inget går att jämföra med jetlagen från USA.

Föresten, trodde att jag missade bussen ner till Centrum i morse,
så jag tog mig en promenad i det fina vädret
tjugo i nio och redan varmt, känns det kul att ställa sig i en affär då?
Nae, inte direkt. speciellt inte utan rast eller möjlighet att gå ut



Nee, nu ska jag fortsätta med Veronica Mars
här är min cappucino
god va?







Kommentarer
Postat av: Anonym

:)

2008-07-24 @ 20:22:38
URL: http://youngwoman.blogg.se/
Postat av: Ida Björck

har frågestund nu så ställ gärna en fråga :)

2008-07-24 @ 23:06:52
URL: http://idahbjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0