puss på solen

skrivet den: 2008-07-27 klockan: 17:37:16 Random Kommentarer (0)
Har inte blivit mycket till bloggande idag
skyller allt på vädret
har försökt ligga ute i solen och stekt
men här hemma har alla björkar fått för sig att kasta frön på mig
så jag gav mig rätt snabbt

ska försöka få med mamma till affären och handla nått gott till kvällen
eftersom jag måste trösta mig själv som får vara ensam
(känn dig utstirrad murren)

lägger över alla Sex and the city avsnitt på externa hårddisken nu också
så man kan få hem någon film istället
avsnitten är ju sega i varjefall

någon som kan informera mig om nått ställe där man kan få tag i billiga serieboxar
börjar få det torrt på den fronten, och alla är ju så jävla dyra






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0