Cause I live my own life

skrivet den: 2008-07-29 klockan: 14:54:42 Random Kommentarer (1)

Blev inga fler inlägg igår
men vad gör väll det
la mig ute på våran sönderbrända gräsmatta när jag kom hem från jobbet
och bannade mig själv för att jag inte lyckats få pappa att köpa en pool
hade varit perfekt att ligga i en pool, på en luftmadrass och bara glassa
för visst blir man brunare då?

Åkte in till stan också, det var allt för länge sen
köpte Bhar på Cubusrean, hittade dock ingen Tubtopps BH
attans! hade ju varit perfekt
för jag har blivit ett fan av tubtoppar
iallafall, vid sex gick vi bort och klippte oss
mamma och jag, och båda två fick en varsin färgpyts i håret
så nu mera är jag brunhårig igen, känns faktiskt skönt
behöver inte tänka lika mycket på utväxten
och nu äntligen är luggen lagom lång igen

Vi hämtade upp Martin, hälsade på familjen Ring
och åkte hem, Jag var jätte tjurig
och min fina pojke dela på en pizza med mig för att göra mig glad
det funkade och jag fick ångest för att jag varit så elak
kvällen slutade med att vi båda somnade, jätte tidigt. tror jag?
Vi hade fönstret på vid gavel och fläkten på full snurr
även vaknade jag flera gånger av att allt var svettigt
mysigt med sommarn?

gick upp och duschade vid elva, lämnade Martin vid bussen klockan tolv
och åkte en sväng med pappa
nu sitter jag och jobbar, och det har redan gått en timme
synd bara att man slutar klockan sex
för jag är så blek så jag snart är genomskinlig









Kommentarer
Postat av: Charlene



Kolla på stadium !

Dom har som inte åker ner och passar jätte bra

till tubtopp linnen (:



jo det bästa med att vara utomlands är ju just att ha en kille med sig annars kan det bli riktigt farligt :P



Ska ni börja i den nya byggnaden på jb ?



2008-07-29 @ 21:49:33
URL: http://chaallaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0