Somewhere else

skrivet den: 2008-07-26 klockan: 12:25:00 Random Kommentarer (0)
Jag kör en uppdatering till, ingen rush på jobbandet idag inte
förstår jag det,
folk ligger väll hellre på stranden än att gå om kring i Finspångsaffärer en dag som denna
men jag klagar inte,
för jag slutar om 75 minuter.
och då styr jag ut till Lien för att sola och umgås med mina föräldrar
allt detta eftersom Martin jobbar även i morgon

Ska försöka få lite färg i eftermiddag. även fast jag blir så rastlös av att sola
men det är inget roligt att se ut som en albino, fast att det är sommar
bara för att jag råkar vara en sånn stackare som tappar färg fort, och som råkar stå i affär hela dagarna
Men som sagt, nu ska färgen tillbaka igen
så folk slipper blända sig på mina ben. Vore jag bosatt i USA skulle jag troligtvis bli stämd på grund av det
sitter och kollar på Sex and the City.
gillar inte serien så himla mycket egentligen
men alla mina andra serier är slut
Det gillar jag inte heller.

På söndag kommer Martin hem till mig
han är ledig på måndag
och förhoppningsvis även trött
så han kan sova dom få timmarna jag jobbar
nämligen 10-14
Sen ska jag dra med honom till Paus och köpa sallad
fasiken va gott.
när man får välja själv vad man vill att salladen ska innehålla
det är bra
det blir bäst när man tar med sig salladen och sätter sig någon stans ute i solen och äter
det får mig verkligen att bli glad. skönaste magkänslan griper in

Har även en efterlängtad klipptid på Måndag klockan sex
måste verkligen lära mig att klippa min egen lugg
mitt hår växer verkligen som ogräs.
så på dom sex veckorna vi har mellan våra möten
så hinner luggen bli jätte lång, precis den längden som gör att den sticker i ögonen
det frammanar problemet att luggen delar sig på mitten, och jag får alltså mittbena
min absolut största fara, nu när jag lärt mig visa mina öron
(dom står ut något fruktansvärt, men har lärt mig tycka det får mig rätt söt)

Nae, nu ska jag fortsätta med sex and the city
och hoppas på att återkomma med nått inlägg senare









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0