1/11-08

skrivet den: 2008-11-01 klockan: 23:11:19 Random Kommentarer (1)
Trevlig dag idag. Jag har nämligen varit på favoritstället Ikea, man blir ju inte lite sugen på att flytta hemifrån när man går där och strosar, nedå, inte ett dugg! Men jag bor hemma, och får nöja mig med att fixa mitt rum. Idag blev det ljus, ljus, ljus. Massor med ljus. och jesus, det är mysigt härinne nu.
Blev även lite till nedervåningen, åter igen, Ljus, Ljus, Ljus. men vi gillar't.
Jag har även rensat min kokvrå, som agerade skrubb, så nu har jag koll på vad som finns där. blev två kartonger med VHS filmer upp till vinden, för vad är VHS filmer utan en spelare? Värdelöst, tycker iallafall jag. Ni kanske invänder?

Är lite jätte sugen på linser, bruna. jag älskar brunt. hittade billiga bra. ska tänka på saken. Jag är ju faktiskt rädd för sånt som har med att peta i ögonen att göra. läskigt som tusan. men får se som sagt. vore ju en kul grej i den gråa vardagen.

Nu blir det mys med Veronica Mars, som vanligt. sen hoppas jag på fler pratstunder med min pojkvän. blir ju inte så ofta theese days, men titta.. jag lever endå.

I morgon blir det kanske snabb sväng till Maxihuset/Mediamarkt med Meine Mutter, det gillar vi.

Nåja, nu va det som sagt dags att lägga det här inlägget åt sidan


Kommentarer
Postat av: Cassandra

Det finns ingenting bättre än IKEA, skulle ärligt talat kunna flytta dit istället för att flytta hemifrån :).

2008-11-02 @ 00:21:37
URL: http://jangbrand.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0