20/11

skrivet den: 2008-11-20 klockan: 22:43:00 Random Kommentarer (0)
Det är fruktansvärt halt ute.
Har haft en bra dag idag, älskar bra dagar. Vaknade upp klockan åtta brevid min sötsovande pojkvän. bestämde mig för att snooza en kvart, bara för att få kramas ett tag till. blev 25 minuter istället, men det gjorde ingenting. Gick upp, sminkade mig och gick till praktiken. Där fick jag först göra lite rensjobb och sen gjorde jag en text till trottoarprataren, känns skönt att göra någonting som betyder något. Sen har jag mest försökt mig på mina julkort, går frammåt.

Det var väll ungefär det jag har gjort idag. hehe. Ska gå och borsta mina tänder, rada upp förkylningspreparaten på nattduksbordet och krypa ner i sängen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0