Godnatt, redan?

skrivet den: 2008-11-18 klockan: 23:07:42 Random Kommentarer (0)
Idag blev jag väckt av min pappa vid halv ett, jag vaknade till och gick upp. Så började vi prata om att bränna filmer, jag satt nämligen och läste lite om det igår, jag är värdelös på det. Så sa jag att vi skulle köpa dvd+R filmer. Av en ren tvångstanke gick jag in på kontoret, och hittade en hel hög med sådana. Ingen visste att vi hade några.

Så min dag har alltså gått ut på att läsa tutorials. Fixade ett bränningsprogram och det gick bra, filmen funkar i DVD spelaren men, det är en vattenstämpel eftersom jag har laddat ner utan licenskod.
Därför ska jag få låna en skiva av David i morgon, sen ska det bli bränna av.

Har även varit på körskolan, hade teorilektion. Den gick förvånansvärt snabbt, känns som om isen har släppt lite nu. inte riktigt samma pinsamma tysnad nu, inte hela tiden iallafall.

Nu ska jag tydligen sova, tidigt tycker jag.
Men Men

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0