hela min existens

skrivet den: 2008-11-04 klockan: 18:21:55 Kommentarer (0)
Du rubbade hela min existens
Det var idag, min första teorilektion. Efter att ha legat hela dagen i soffan fann jag ingen riktig glädje i att göra mig så vacker, smetade på mig lite foundation, drog på mig en mössa och gick. På väg ner fann jag julstämning, jag vet, det är mer än en månad kvar och föresten, det blir ingen riktig jul för mig. Framme på körskolan kände jag ingenting alls. Ingenting skulle kunna rubba marken jag stod på. Gick in och plötsligt stod jag där och var tretton år. Tiden hade dragits tillbaka till 2003. Där satt han, han. Det rör sig varken om Nic Carter eller Leondardo di caprio, bara en vanlig Oscar Wiström. Jag stod där och kunde inte förmå mig till någonting annat. jag var tretton år och livet hade nyss börjat, blinkade till ett par gånger och jag var tillbaka. Arton år fyllda, och på min första teorilektion, men endå, inte med samma känsla som innan. Min grund hade skakats

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0