I mitt vita vinterland

skrivet den: 2008-11-24 klockan: 18:17:33 . Kommentarer (0)
Long Time - No Seen
Men det struntar jag i Nu. Har haft en skön helg.
Är ledig från skolan idag och i morgon, för alla lärare är på studieresa i Paris. Skönt för dom ,skönt för oss, så det är väll ingen som direkt grinar över det.
Martin sov hos mig inatt, vaknade upp i morse och jag kände på mig att det skulle vara massa snö ute, och titt på tusan, det var det ju också. Rätt mysigt, när man är inomhus.
Provade mitt skidställ igår. Känner för att köpa nytt. men hittar ingenting jag vill ha direkt, plus att jag tyvärr inte har råd.
Det är väll visserligen skitsamma endå när man typ aldrig kommer att åka endå. Men förhoppningsvis några gånger i allafall.

Va ute och fotade lite precis, men bara ett litet tag för sedan höll jag på att frysa fingrarna av mig, så jag gick in.
Funderar dock på att gå ut en gång till, till affären, men känns onödigt. Väntar på att mamma ska komma hem så vi kan fixa lite mat, men det lär väll dröja ett tag. Hon är på ljusparty, och jag hoppas hon köper nya ljus åt mig.
Men Men, nu ska jag kolla om jag fortfarande jag disney channel, mysa och vänta på mamma. igen. Hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0