Min helg

skrivet den: 2008-11-16 klockan: 23:43:42 Random Kommentarer (1)
Haft en trevlig helg faktiskt, även om jag har spenderat den utan Murren. Var på O'learys i lördags och firade min mamma som fyllde år, 46 år gammeltanten.Nejvars. vi åt nachos med ostdipp, salsa och guacamole, det var faktiskt skitgott. sen beställde jag chicken thai. Kyckling stekt i kokosmjölk och jasminris. Det smakade också bra, men tyvärr var såsen lite väl tjock. till sist beställde vi in varsin drink och så, den var också god, har dock ingen aning om vad det var jag drack. Så iallfall, nu är jag sugen på att dra med min kära "dubbeldejtande" pojkvän dit för att äta nachos. lovar, gott som fan.
När vi kom hemåt efter middagen tittade jag på How I met your mother och drack te, försökte mig på någon fantasy film men var alldeles för trött, får bli någon annan dag. Somnade och blev väckt av att telefonen ringde, sen sov jag gott igen.

I morse hade jag satt klockan på tio i tio för att bevaka min auktioner på tradera som gick ut klockan tio, jag vann. så nu snart är jag ägare av säsong 2&3 av Mcleods daughters. mamma och jag blev överlyckliga.
Annars idag har jag bara tagit det lugnt, till skillnad från vinden som rör runt som tusan utomhus. Har ätit kyckling och potatisgratäng. så jävla gott.

Nu ikväll har jag slappat med min tjuriga mamma, jag gjorde pannkakor åt oss som vi åt medans vi tittade på Erik och Mackan, nu ligger jag nedbäddad med nyplattat hår. tittar på how I met your mother och tänker lite runt allt som håller på i mitt liv.

I morgon ska jag och mamma förhoppningsvis bort till badhuset för att sola, så fruktansvärt skönt, men innan, så ska jag klara av en heldag i skolan, frisk denna måndag.

(bild, jag i lördags, uppsatt hår dagen till ära)

Kommentarer
Postat av: Johanna och Viggo

du är fin i uppsatt hår ju!

2008-11-17 @ 07:33:27
URL: http://vovvenviggo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0