Teori och godis

skrivet den: 2008-11-30 klockan: 19:17:03 Random Kommentarer (0)
Åkte till Martin i lördags morse, tiden där har spenderats med pizza ätande, godis ätande, soffsovande, "skräck"filmstittande och teoriplugg.

I morse vaknade vi (eller jag) först av ringklockan, ett par gånger. Viggo, Johanna och Stina våldgästade det sovande huset. Jag somnade om och sedan vaknade vid tio och insåg att det inte var värt att sova mer.
Så vi gick upp, åt frukost, busade lite och duschade. Så åkte vi ner till stan en sväng och sen åkte jag hem.
Här hemma i Finspång har jag varit på Luciakröningen, ätit mat, godis och lussebulle. Mamma bakar ljust surdegsbröd just nu, vet inte vad jag tycker om den saken, säkert ätbart.

och nu har jag slutligen bara en sak att säga.
Jag vill också sova i fjällen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0