Miss Titanic

skrivet den: 2008-11-13 klockan: 22:16:25 Kommentarer (1)
Miss Titanic
Att jag har stött på ett isberg större än Titanics gör mig ledsen
att inte ens eld kan få det att smälta gör att även jag går sönder
jag har krockat, jag hann inte flytta mig, och nu sjunker jag
Men till skillnad från båten, vars fotspår jag verkar följa
ligger detta vrak i lugnet på botten
medans mitt liv alltid kommer fortsätta i nån slags tyst kalabalik
Men precis som Titanic, så var jag ute på min första, och sista resa.
Jag försöker inte längre resa mig, det gör så ont att ramla
och jag vet att det händer, varje gång jag står upp på våra ben




Kommentarer
Postat av: martin

EMO!! :D

2008-11-13 @ 22:26:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0