30/10 - 08

skrivet den: 2008-10-31 klockan: 00:03:53 Random Kommentarer (0)
Det är snö ute!
Nu har jag sett klart på säsong 2 av Veronica Mars, så nu känns det såklart lite tomt, men sista är på nedgång. Tittade på sista avsnittet medans Martin låg nedbäddad brevid mig och sov, snarkade så ljudligt så, gullet.
Har även hunnit med en sväng till Linköping, och massa snorande ungar på bussen. Tog alltså 12 bussen in till Stan, och vid stallet så går en hel dagisavdelning på. dagisavdelningen gitarren från Klockaretorpet, dom hade varit och ridit, alla barnen.
I allafall, gick av bussen, hoppade in i Ring bilen och åkte till Linköping,somsagt. Martin klippte sig, och sen åkte vi till Gun's hobby bod. hittade en Tyroler klänning som jag kanske inte har användning för längre.
Dumma Petra kanske måste åka bort i morgon. Men ärligt talat så spelar det ingen större roll, hade varit jätte kul att gå ut, men det är inget jag grinar över att missa, så ingen fara skedd.
Vi blev överbudade i sista sekund angående Las Vegas boxen också, jävla fan. så nu letar jag nya budgivningar. Jag VILL ju vinna.
Nu ska jag sluta sluddra, babbla och prata massa skit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0