en dålig uppdatering

skrivet den: 2008-10-01 klockan: 12:54:35 Random Kommentarer (1)
Jag är ingen bra bloggare
eller bloggerska som man kallar sig i högre klass
jag är inte den som skriver tio inlägg om dagen
orkar inte berätta om allt jag gjort under dagarna
och hur kul är det att läsa, allvarligt talat.
läsa inlägg om hur jag gått till skolan, åkt hem och sovit
det är inget roligt.

igår gjorde jag mina naglar
nu är dom fina som tusan
som bilden visar


innan det gick jag på stan en sväng
först ensam och sen med min piffade pojkvän
jag köpte äntligen nya tajts, då mina gick sönder under en pakethållarolycka.
efter att mina naglar va fina gick jag på stan igen.
väntade på att pappa skulle komma
det visade sig vara en lång väntan
jag köpte en långärmad t-shirt
och en caffemocha på coffeehouse by george
den var helt god, men går såklart inte upp mot den älskade drycken från starbucks, USA
fick lite flashbacktankar och ringde Klara.

nu ska jag fortsätta med andra avenyn som den sucker jag är
introduceras jag för nya serier så fastnar jag direkt
har hur mkt som helst att se på.

Kommentarer
Postat av: Daniella

Dina naglar vart jättefina ! =D

2008-10-02 @ 20:52:16
URL: http://evadaniella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0