tro, hopp & kärlek

skrivet den: 2008-10-14 klockan: 22:39:14 Random Kommentarer (2)
Skoooola idag då
men nej, vi hurrar inte
det dög, vi har ju projektarbete på tisdagar
vi kom framåt i snigelfart
tur att det inte är fruktansvärt bråttom
borde kanske fixa en schema

efter skola gick iallafall jag, Martin, David och Eriksson ner på stan
där stod det en rulltårta uppdukad längs med hela drottningatan
nu i efterhand insåg jag att det är för att NT fyller 250 år

jag köpte en kokbok
med lättlagade rätter, det mesta ser faktiskt gott ut
jag har blivit ett litet köksfreak
sitter och kollar i kokböcker och typ ser framför mig hur jag står och lagar mat
och får beröm över hur gott det är.
Varför gick jag inte Hotell och Restaurang?

jaja, gjort är gjort.
jag och Martin intar i allafall kökstjänst på lördag
ska blir spännande och se hur det funkar
brukar alltid bli slagsmål i köket när båda två befinner sig där ;D
men jag längtar tills vi flyttat hemifrån <3
och får laga egen mat varje dag, hoppas alltså på ett inte allt för krävande jobb
och kanske lite hjälp av min sötpaj :)

nu blir det Veronica Mars till ögonen faller ihop
peace.




Kommentarer
Postat av: Fani

haha eller hur, klockan halv nio på morgonen krävs det ju inte mkt för att man ska dra en gäspning heller xD har också tänkt över det där med varför man inte valde hotell och restaurang istället, verkar skapligt mkt roligare än våran bajs-linje iaf. puss!

2008-10-15 @ 17:50:47
URL: http://glikia.blogg.se/
Postat av: Daniella

Oj då fler än jag som vill gå hotel och restaurang i stället . Ångrar mej som faan ! "/ =P Puss på dej gullrumpa ! =)

2008-10-15 @ 21:06:58
URL: http://evadaniella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0