baka baka liten kaka

skrivet den: 2008-09-09 klockan: 20:13:05 Random Kommentarer (2)
ansträngande dag, fast endå inte
vaknade rätt sent.
har egentligen inte gjort så mkt
följde med Martin till Niklas och fixade hans dator
åkte bil dit, med wonderbaun, jag får migrän av sånna
mår fortfarande illa efter den åkturen,
fick stor lust att skaffa egen lya
hem till Martin igen, duschade, drack kaffe.
sen åkte jag i stort sätt hem
såg ett halvt Mcleods daughters avsnitt med mamma
nu är hon på vattengympa, jag bakar.
idag blev det mintchoklad brownies, recept från allt om mat, min nya favorit tidning

skulle vilja göra en hårförlängning.
typ till nedanför tuttarna ;d
så rakt som möjligt.
så kan jag äntligen göra ett flätdiadem, finaste jag vet.
och så blir det förhoppningsvis lite fluff på det hela
det vill jag.

ska ta ut kakan nu, och diska.



Kommentarer
Postat av: Johanna och Stina

ååå lät riktigt gott!!

2008-09-10 @ 13:30:47
Postat av: Disa

Mcleods daughters älska älska :D

2008-09-11 @ 15:02:07
URL: http://bizuuu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0