bakat bakat liten kaka

skrivet den: 2008-09-09 klockan: 21:42:34 Random Kommentarer (1)
Nu har jag fixat en doppresent till Stina
Godkänd av Martin
men ifall Johanna får för sig att läsa,
så får innehållet vänta tills efter dopet
så det inte blir någon spoiler i min blogg

kakan blev relativt god
ska nog ta mig lite till tror jag
sen packa ner den i nån låda någonstans

fått praktikplats också tror jag
på folkbladet :)
ska dit i morgon och prata med redaktörschefen
och Åsa Hanell som den snälla kvinnan som tar emot mig heter
hoppas det blir bra :)

Ska se klart på Filip och Fredrik nu
känner mig nöjd med dagen



Kommentarer
Postat av: Johanna och Stina

vI LÄSER... är gaalet nyfikna!!

2008-09-10 @ 13:31:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0