folkbladet och pilates

skrivet den: 2008-09-15 klockan: 20:50:00 Random Kommentarer (0)
Dagen D
dagen då första praktikdagen inträffade
det var rätt så jätte segt faktiskt.
började med morgonmöte
och så fick jag en dator,
så fick jag ringa en snubbe angående en artikel
han skulle ringa tillbaka, men det hände aldrig
så lunch osv.
sen skulle jag åkt till Sörping
men fotografen stack utan mig
så tillslut fick jag åka hem

spenderade lite tid med mamma
sen for vi på Pilates, men det var ingenting för mig
är det någon här som kan spänna magen och andas ut?
det kan nämligen inte jag

så nästa gång blir det någon annan träning
vad? det återstår att se

 ska se på McLeods med mamma nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0