Folkbladet.

skrivet den: 2008-09-16 klockan: 18:30:06 Random Kommentarer (0)
Ännu en dag på folkbladet
tyvärr blev inte den här dagen bättre än gårdagens
jag va ute med en journalist och en fotograf
vi va vid Sandbyhov och pratade med några "fixare"
dom är två stycken som arbetar med att åka runt till pensionärer och fixa
alltså, typ byta lampor, gardiner och batterier i brandvarnare. kul va?
nejvars, jag satt mest och hängde. det var jobbigt
sen fick vi följa med dom på uppdrag, till en Siv
skitsöt tant, vi fick kaffe och kaka.
äsch, ni kan ju läsa om det hela i folkbladet nån dag
iallafall, sen åkte vi tillbaka till redaktionen, och därefter blev det ännu mera häng
man räknar liksom minuter, och min handledare sa åt mig att sluta tidigt
för hon skulle iväg och inte ha tid med mig, idag heller.
funderar på att sluta, JAG SÄGER UPP MIG !
tyvärr så glömde jag mina matlådor idag, så jag måste dit igen.
bajs!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0