friday night

skrivet den: 2008-09-12 klockan: 21:32:33 Random Kommentarer (1)
rätt länge sen, eller kanske inte :p
jag har iaf inte skrivit på nån dag

ligger hemma i sängen med Martin
vi äter popcorn från popcornmaskinen
han blev så till sig när jag kom upp med dom
"har ni en popcorn maskin" och leendet lös från öra till öra
nu ser vi på film, har dock inte insett vad den handla om

igår kom Kenta och Bettan hem från Ibiza
och hela huset blev i fullfart igen
ljudnivån höjdes några decibel.
men som sagt, då märks det att dom är hemma

så i morse vaknade jag ett X antal gånger av massa liv och skrikande
men det är så det är, man börjar vänja sig nu, så jag kan (ganska) lätt somna om igen

nu ska jag gosa med popcornskålen och lite med Martin



Kommentarer
Postat av: johanna med familj

HAHA.. vi är mkt glada över att sova HEMMA numera!

2008-09-12 @ 23:35:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0