Happy Birthday Honey

skrivet den: 2008-09-18 klockan: 00:21:19 . Kommentarer (1)

Grattis på 18-års dagen älskling
hade jag kunnat hade jag varit hos dig nu och pussat och kramat sönder dig
men jag får nöja mig med att föralltid vara den som sa grattis först
I med och motgångar är du det bästa som finns i mitt liv
jag vill inte tänka mig mitt liv utan dig
jag vill inte tänka dig i någon annans grepp
jag älskar dig mest av allt
du är det finaste jag har
min alldeles egen pojke
min Karl Martin Ring
och nu är du 18
<3




Kommentarer
Postat av: Fani

ja visst är dom? massa fina klänningar och gulliga tishor 8)(y) mjo jag vet, jag, julia & emelie tänkte dela på de kostnaderna, men vi får se om jag äns beställer något. känns egentligen roligast när man liksom kan pröva och känna på kläderna innan om du förstår vad jag menar ^^ rart skrivet, du får hälsa grattis! puss & kram

2008-09-18 @ 20:28:39
URL: http://glikia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0