misery business

skrivet den: 2008-09-04 klockan: 17:24:29 Random Kommentarer (1)
Äntligen tog jag mig orken att skriva
vattengympan igår var suverän
riktigt skönt att få röra på sig lite
och ingen vila får jag, för idag bär det iväg på Easy Line
dvs massa stationer med styrkeövningar ;D
mamma säger att man svettas som en gris
synd att jag hatar att göra det.

Igår iaf efter vattengympan tog jag bussen till mitt andra hem
där var det full rulle, allt mellan packning och helikopter flygning

jag fick även tag på ett nytt gossip girl avsnitt
och det ska ses nu

take care

Kommentarer
Postat av: Therése

åå vad roligt med vattengympa! Det skulle jag vilja testa! :D

2008-09-04 @ 22:53:42
URL: http://fakelashes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0