segdag

skrivet den: 2008-09-20 klockan: 21:12:03 Random Kommentarer (1)
Fredagen är över
och det var ingen fara med den

Jag och Sofia gjorde det bästa av våran nyktra fredag
gick till Vilbergen och köpte naturgodis, som smakade riktigt skumt
men vi fick i oss hela skålen iallafall
favoriterna var torkade jordgubbar med youghurt, yummie.
så såg vi på film. Kärlek på menyn. jätte bra faktiskt
en riktigt feelgood film

Idag har vi varit på dop
Martin var farligt bakis
tyck inte synd om honom.

nu har han faktiskt vaknat till
riktigt trevlig attityd nu så här frammåt kvällen
han har inte ens somnat än
Well done big boy!

Nu längtar jag bara till min egen födelsedag
Sofias och min välkomstbål
utgång och en inte lika hemsk bakfylla :D
YEAH!

Ska lägga mig och gosa lite nu
känner att jag är värd det
med min pojke, världens finaste pojke
<3



Kommentarer
Postat av: Fani

eller hur :) jaha okej, ja den sidan har jag nog aldrig riktigt gett en chans måste jag säga, har sällan tålamod med sånt, haha 8) men ska försöka lära mej skiten alltså, lika bra ju. när är det du fyller år då? :D puss

2008-09-22 @ 14:47:42
URL: http://glikia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0