tröttsamma tisdag.

skrivet den: 2008-09-02 klockan: 13:18:17 Random Kommentarer (1)
Sitter hos Martin nu
vi gick ifrån skolan för att ta en fika och fixa vårat projekt arbete
nu till en gissning, har vi lyckats med nått?
nee, så klart inte. vi åt mat och kom ingenvart med projekten
och nu skulle jag göra det vi missat här, men vi kommer inte åt uppgiften
jävla bajs, jag som skulle vara duktig!

Martin hoppar omkring i kalsonger och T-shirt och upprepar "fuck fuck fuck"
nej, han är inte sugen.
han är irriterad. han får inte sladden att fungera
jo, för han har för tredje gången köpt en sladd som ska funka från datan till tvn
men det funkar inte.
nu ska jag säga att jag vill ha te. skutta runt lite och kanske göra en handvolt ner för trappan
det sista kan ni bortse ifrån... jag kan nämligen inte ens göra kullerbyttor
och i trappor GÅR man.

Take care



Kommentarer
Postat av: maija

hade hoppats på att ingen såg mig. haha.

jag mår lite bättre. ibland blir det lite jobbigt :/

2008-09-02 @ 19:10:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0