Turn up my symphony

skrivet den: 2008-09-04 klockan: 21:39:29 Random Kommentarer (0)
Sådär ja.
så har man varit på sitt första Easy Line pass
det var faktiskt väldigt roligt.
svettades gjorde man, men som sagt, roligt var det
mamma ska ge mig ett tio kort. så då får jag köra vad jag vill
tack finspångs kommun för att ni öppnat ett medley här :)

ska sova hos Martin i morgon, ändrade planer
Henka ska ha fest på lördag, så då får jag vara hemma
blir väll en sån där kväll när jag "ska ta det lugnt och mysa"
men det slutar med att jag blir sjukt rastlös. hoppas jag fått ner heroes tills dess
och hoppas att det är bra, faktiskt aldrig sett det
men jag gillar ju övernaturliga saker, så det ska nog gå bra.

nu ska jag borsta min stora
packa ihop en liten överlevnadsväska
och krypa ner i sängen och se på film, ellet nått :p

take care

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0