Solen lyser, himlen är blå. och jag spillde ut mitt kaffe

skrivet den: 2009-04-24 klockan: 18:33:08 Random Kommentarer (1)
Jag måste nog sluta shoppa snart, not

Idag var det tomt på bussen till skolan
Ingen Elin, Ingen Tobias, Ingen Anton och nästan ingen annan heller
Kom till skolan, och. Det var nästan ingen där heller
hittade dock Petra och Felice.

På rasten gick vi till Café täppan och köpte frukost
fralla och diverse drycker till det
jag gick om suktade efter mitt kokheta kaffe jag hade i handen
Vi kom fram till en bänk i solen, slog oss ned och njöt
Fast. Jag höll på att svettas ihjäl med tjocktröja och skinnjacka
så jag flög upp och skulle ta av mig sistnämda
och i farten drog jag med mig min kaffe
rakt ner i marken, utspridd och sorglig
Jag gråter fortfarande över utspillt kaffe
då jag fick dricka automatkaffe istället
inte coolt

Sen efter lektionen så blev det mat i matsalen
sen stan med Petra.


Petra försöker erbjuda mig fred.


Jag bytte kaffe mot cigarett.


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Men fyy Matilda ;) inte röka ;D

2009-04-26 @ 14:49:50
URL: http://rebeckaviola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0