Ännu en helg, Borta

skrivet den: 2009-08-16 klockan: 19:32:21 Random Kommentarer (0)
Den här helgen har bjudit på både det ena och det andra
Började med att jag och Ida i fredags bestämde oss för att åka in till stan
blev dock bara Ingelsta, men det dög gott och väl
sen åkte vi hem för att busa lite med Embla som mamma och pappa varit barnvakt åt i helgen
byta om lite snabbt för att dra mot Tjällmo, vi stannade inte där, utan fortsatte mot Motala och Mcdonalds
Där träffade vi Tjällmo folk, och sen hoppade vi in i bilen med Kim och Knodd, tog ett varv,
sen bytte vi tillbaka till min pärla och åkte tillbaka till Tjällmo.
och när vi väl kom fram dit, parkerade vi vid affären, sen liftade vi till Henke där vi stannade några minuter innan vi drog oss ner mot ån och eldade.
Kände mig lite smått som en scout där jag stod, i en hage, och eldade.
dock hade jag tygsandaler på mig, och blev dyngsur
Vid tre tiden var vi i Lien och tänkte sova, men det blev inte riktigt så, för vi fick nattbesök
(jaa, jag somnade som vanligt i allafall)
Blev inte många timmars sömn

Lördag åkte vi till Finspång och försökte vakna till större delen av dagen
jag somnade med Embla på magen framför Noddy
kom på idén att duscha, och blev genast lite piggare
vid tio-tiden var vi åter på väg till Tjällmo
fina fina Tjällmo.
Där hamnade vi på fest hos Peter,
natten slutade med kräftfiske och så stendog både jag och Ida i sängen i husvagnen


Summan av kardemumman:
Fan vad jag älskar att leva!



Bilden är stulen av Lina, och jag tycker faktiskt om Öl
massor


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0