Bowling och såntdär.

skrivet den: 2009-08-29 klockan: 14:08:17 Random Kommentarer (0)
Igår var en, lustig dag
men jag gillar't

Gick ner till centrum för att vara där 10 minuter
och sen vänta massa minuter innan jag orkade gå hem igen
åkte in med tolvbussen och träffade Danni
och vi vandrade omkring på stan.
Träffade Petra av en slump, och sa hejdå till henne eftersom hon flyttat till Östersund nu
åkte hem, fick världens huvudvärk och började frysa järnet
la mig i sängen, fick reda på att vi skulle bowla
svepte ett par panodil, en treo, drog en varmdusch och hävde en hink kaffe
sen var jag på fötter igen
gick bort till O'learys vid halv elva.
Vi bowlade och jag kom trea
om vi inte räknar minigolfreglerna, för då kom jag tvåa
...
Sen åkte vi till Linköping av alla ställen
men det var rätt trevligt där också
fylleslag på varenda människa, näst intill
Kvällen avrundades med Max
och inatt har jag kramat datorn





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0