21/12-09

skrivet den: 2009-12-21 klockan: 21:51:16 Random Kommentarer (0)
I drygt en veckas tid har jag levt i ett vakuum, känns som om det hela tog fart samtidigt som planet lyfte från Sharm El Sheik.
Jag är yr i huvudet, ont i huvudet och mår illa, ibland känns det verkligen som magen ska vända sig utochin, men maten har än så länge lyckats stanna i min mage.
Jag är döhängig, och jag måste till och med erkänna att jag blir snurrig i huvudet bara av att titta på texten jag skriver just nu, så det blir med kisande ögon, ungefär som att vara så trött att man inte orkar titta.

Nu är jag trött på det här, jag vill må bra igen
så i morgon är det jag, som mot alla mina principer, ringer vårdcentralen
Har inte det här helt magiskt gått över under natten och jag vaknar i morgon och känner att jag orkar röra mig
så ska jag fan tvinga mig själv till läkarbesök.

Nu ska jag ligga still och se på film
godnatt


Snälla gud, om du finns, gör så att jag mår bra igen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0