Helt meningslöst inlägg

skrivet den: 2009-02-21 klockan: 13:38:49 Random Kommentarer (1)
min dag började vid tjugo över elva, med näsblod.
och efter det ville jag inte somna om, så jag har fixat ordning i min garderob (äntligen)
så den ser nästan tom ut. höhö.
ska börja rensa i byrån också, och verkligen slänga kläder jag vet att jag aldrig använder
för vafan, jag kommer ju inte börja göra det sen heller, bara för att jag rensat liksom.

sen väntar jag på att mormor ska prata klart i telefonen, så vi kan sy in mina jeans

Berättade för mamma att jag bestämt tycker att vi ska träna tre gånger nästa vecka
två känns för lite, för man längtar ju så fort man går därifrån
och det är ju positivt, eller hur?

När Martin är i Sälen ska jag fan träna varje dag
så det så
tror jag i alla fall
höhö


Nej, nu väntar byrån
vill man ha någonting gjort, så får man faktiskt ta och göra någonting åt det.


Vinden i håret i USA's öken



Kommentarer
Postat av: Fani

haha vilken söt bild :D

2009-02-23 @ 01:14:06
URL: http://glikia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0