Skidor hela dagen, trodde vi ja...

skrivet den: 2009-02-08 klockan: 22:29:33 Random Kommentarer (0)
Va alltså vid spökbacken utanför Katrineholm
och jag vet inte om namnet kommer sig för att det spökar där. Men jag tror mer på att det är för att det mer är en spökillusion av en backe. jag menar, som halva Yxbacken fast flackare, det var vad den stora backen spelade på.
sen hade vi den andra backen, som man fick pumpa för att ta sig ner för, nästan i alla fall.
Aja, vi förstår att det var en billig bake, och det blev ingen lång åktur...
Vi åkte ett par varv och sen tröttnade vi och åkte till Katrineholm och åt på Mcdonalds, i underställ och mjukisbyxor.

Var förresten två jätte tuffa killar där inne, på Mcdonalds alltså
dom sjöng (skrek) "hela Landskrona hatar polisen", men inte fan fattade dom att dom var i Katrineholm
eller, var det bara då det vågade sjunga (vi kallar det nog skrika) eller var dom helt enkelt två väldigt oorienterade ungar som inte visste vart dom hade fötterna... I Katrineholm, Inte Landskrona

Tillbaka till skidåkning, den gjorde Martin väldigt trött
så han somnade sött i sängen när vi kom hem
bäddade ner honom med filt och låg och höll om honom
min fina pojke

Nästa gång har jag bestämt att skidbilen ger sig av mot en bestämd heldag
antingen till Tolvmannabacken eller till Storstenshöjden



Storstenshöjden känns mest lockande
har liksom mest tilltalande pistkarta
hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0