aj som in i helvete (milt sagt)

skrivet den: 2009-01-07 klockan: 19:46:14 Random Kommentarer (0)
Nu ska jag klaga igen, känner verkligen att det är det enda jag gör här. Men what ever, det är ju trots allt min blogg. Jag hostar snart upp lungorna och jag var tvungen att gråta en skvätt på lunchrasten för att mina leder värker. Blev dock bättre när jag tog en panodil, så det knaprar jag nu. Dricker även litervis med te.
Bara för att jag skrev det kom jag på att jag skulle ha vatten färdigt till mamma kommer upp från duschen, ups, bäst jag kravlar mig ut ur duntäcket och fixar det nu.
Sur mamma = Otrevligt, Glad mamma = Trevligt.
Nu kom hon ner med handledsvärmare hon hämtade hos mormor, snälla mamma



nu ska jag i varjefall se på sista avsnittet av Mcleods.
(för den här säsongen alltså, haha)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0