Har saknat dig, pojkvän

skrivet den: 2009-01-09 klockan: 22:06:24 Random Kommentarer (0)
Idag har jag fått besök av pojkvän. Äntligen. Inte sett honom på en hel vecka, och det är fruktansvärt länge tycker jag.
vi åkte och hämtade lite mat, så jag kom alltså ut för första gången sedan onsdags eftermiddag. måste säga att det var jobbigt. satt mest i bilen och hostade och hängde. så än är jag inte kry.

Murren har även sett att dom fått in mina önskeskidor i Norrköping City igen. så jag ska ta tag i saken och åka ner och titta på dom. Någon gång. jag vill ju ha dom så jag måste ju börja någonstans.

Nu blir det nog att hasa mig ner och hämta lite glass och titta på en wallander till, den här gången blir det Blodsband, vilken är den näst sista jag ska titta på, tror inte jag vill se den allra sista i serien, den är för sorglig för min smak, säger inte mer ifall det är någon här som inte har sett den.

Funderar på om jag ska ge mig in på Beck filmerna sen, som jag inte har minne utav någon ifrån, aldrig sett dom med glädje direkt. eller om jag ska ge mig på Irene Huss. Har fått dille på Svenska deckare alltså.

Ne, nu blir det, på riktigt, glass och Blodsband..
Höres kanske i morgon
annars så är jag hos Martin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0