I morgon är en dag till i resten av mitt liv

skrivet den: 2009-07-20 klockan: 22:41:54 Random Kommentarer (0)
Jag känner mig otroligt mysig - och ensam
har bäddat ner mig i sängen med kläderna på, dricker te och tittar på true blood
I morgon är det jag som ska på gruppmöte på arbetsförmedlingen
oh herregud, det låter hemskt.
Jag vill ha ett personligt möte, känns onödigt att gå dit och sitta i grupp.
för att liksom lära sig hur man söker jobb
det spelar väl ingen roll när det inte finns jobb att söka.

Jag funderar på att söka plats som lärling
Nån stans i östergötland, spelar liksom ingen roll
för just nu kan jag ju inte ta nått jobb
har ingen ordentlig utbildning känner jag

Nu ska jag fortsätta med att ägna min tid åt tvn
puss&gull



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0