Jag faller för dig i hemlighet

skrivet den: 2009-07-26 klockan: 20:28:11 Random Kommentarer (0)
På tisdag ska vi hämta min bil, sen lämnar vi in den till Wille så får vi hans besiktningstid, pappa åker och jobbar
sen kommer min älskade röda fara utan tak hem på torsdag.
jag är överlycklig!

Idag har jag ätit, konstant.. Verkligen
Jag är bakishungrig, men, ingenting annat än det
i natt delade jag rum med Tobias, Robin, Sandra och Ida
vi började alla fem i Sandra 180 säng, men jag och Ida beslutade oss för att flytta ner på en 90 madrass
jag har sovit jätte gott, även fast jag slog huvudet i en stol ett par gånger, mend det var det värt.
Vi var hos Sara igår och drack lite, satt ute i regnet utan att bry oss, och lyssnade på musik
bra kväll men jag blev trött jätte fort.




I morgon eftermiddag åker jag till Danni
funderar på om jag vill ha chips och dipp nu
eller om jag sprängs då!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0