JE NE FUCKIN REGRETTE RIEN!

skrivet den: 2009-07-14 klockan: 00:15:34 Random Kommentarer (0)
Fan vad jag älskar att leva
det är inget ironiskt i det inte
även fast jag fått nån skev mensvärk som hugger mig i magen när jag minst anar det
(det hjälper inte att försöka ana det hela tiden, hoppar på mig ändå)
och även fast samma sak får mig att gråta då och då,
kan man skylla på hormoner?
Jag och Ida åkte till Svärtinge och köpte glass innan det började regna
sen har vi åkt runt, runt, runt i FInspång
vi brände en skiva med "Absolut Dansband 2009" och åkte omkring ännu mer
med nedvevade rutor (främst för att ACn är trasig och luktar apa)



NU ska jag äta popcorn och, vara lycklig
(L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0