(The) fire

skrivet den: 2009-07-16 klockan: 21:45:42 Random Kommentarer (0)
Fan vad jag är kass på att börja inlägg.
så, då var det sagt.
Jag sitter i Lien och väntar på att mamma ska komma in från sjön så jag kan be att få låna bilen
passar på att droppa ett inlägg.
Igår träffade jag Äntligen Felice och Danni igen
Long time noo seen.
Var faktiskt innan midsommar, ujujuj.
Klippte mig innan så jag var nyfriserad och snygg för att träffa dom
(man måste ju göra sig till lite så dom gillar mig ;D )
Hade även tänkt passa på att skaffa en till dejt, men det funkar inte som jag vill
Shame on you!

Har även bestämt plats på min nya tatuering
ska slänga fram ideén till pappa så han fixar tid åt mig
hihi.

Förresten, Danni och Felice färgade mitt hår igår också
så nu är jag sommarblond igen
Funderar på att slänga i lite rödlätta slingor senare till hösten
man måste ju följa årstiderna menar jag



Är annars rätt glad
pank = dags att sluta köpa nya cigaretter
har en kvar och det får fan räcka!

Nu ramlade min väska helt plötsligt ner från bänken
och jag tror jag måste svälja mitt hjärta ett par gånger innan jag kvävs till döds


Fyfan vad jag svamlar, men, har ni träffat mig på senare tid
så har ni kanske märkt att jag blivit en riktig pladderkäft
fan inte ofta jag är tyst alltså!
Dags att sluta skriva, annars kan jag nog hålla på hur länge som helst
och DET mina vänner, blir mkt ord och konstiga meningar
och tillslut kommer ni undra om jag inte hör hemma på nått hem nånstans.
Det gör jag förresten, MITT hem! :D


En sista sak!
Du är snygg
Se till att få tummen ur röven och träffa mig !
:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0